.

ouh fever !


hari ni aku bangun tido pukul
 
2.15 . diulang sekali lagy 2.15 
ya , aku tahu memang late tapy  taktahu lah hari ni boleh pulak bangun lewat mcm tuh . mungkin disebabkan demam yg melanda  aku skrang nii . cehh ! nak bangun tak larat . nak berjalan nak jatoh . tu lah . hmm , nak mkn ubat MALAS . ubat ? no way !  i hate it ! 
'dah byk kali bie ckp ngn sygs kan , mkn ubat . tapy sygs degil . t demam btmbah teruk cmne ? '
ye bie , owg tahu . tapy nak buat cmne . tengok ubat dah takot dah ape lagy nk mnelan ubat ? time ubat tuh otw  masok mulut , cehh ! mcm ade je bende mnendang ubat tu keluar . haha . susah betol . 

tekak nii pulak meragam . suare aku dah mcm boy dah . lagy sopan dah mcm AMOK  . bak kate enna , YEAYEA !!! haha . incoming call je aku cuak nk angkat sbb takot owg ingat aku boy . haha . tekezot kecik bile dgr sore aku . 
tapy dea chakap dea TETAP SYGS AKU EVEN SORE AKU MCMMANE SEKALIPON  . ye , aku tahu balak aku sweet . so ? haha . *kau bie , jangan kembang pulak ! wlauapepun kau tetap sikedinksygs aku . huhu . never be replaced ! ;D . hee . eh ! mcm dah lari topic je ? haha .  berbalek kpd kes demam aku yg tak sesembuh lagi nii , aku harap cepat lah elok . heh ! tak larat lagi dah jady TEDYBEAR . asek bebareng je . mcm kat wad sudah . skang aku ade MISI . iaitu memerangi sikap takot aku kpd ubat . 
chaiyokk2 ! haha . 



p/s ; kalau berjaya lah . ;DD 

No comments:

Post a Comment