.

tired but awesome



        PENAT !!    itu yang mampu aku cakap .  sangat busy lah bulan nii . kenduri banyak , then tarian pulak .  ouh memenatkan bukan ? tapi takpe . demi cita2 aku ygg tinggi menggunung tuh . haha , tahun depan ingat nak masok smk duma but tak jadi pulak .  ayah aku kata kalau nak masok duma kene apply asrama . ouhmyswift ! tak rela lah . selama aku hidup tak pernah berasrama nii tetibe nak maok . mane boleh ! hha . tapi tengok lah meby fom4 nanti baru aku apply smkTEKNIK . tapi okay ke ek ? hmm . tah lah . mane lah aku tahu bende2 tuh lagi . almaklum lah baru form2 ye tak . hee~  

                    okay , tetap dengan perasaan cuak aku ygg bakal ambil PMR ! poit ! takott doe , adohh2 , hope dapat lah aku study betul2 nextyear . jangan jadi macam skang . tidur je keje dlm class . paling aku lemas mase mathematic lah . fuihh ! subject paling aku senak math lah . so, tidur . haha  .ehh ! new year nak masok dah . so sesape ygg dah tahu new year tuh bufday aku , ringan2 lah tanagn tuh beri hadiah kat buda comelcomot nii ! hha . *tak malu betul ;D .  okay lah . mahu tidur ! keletihan . sayonara ! zZzZzZ<3
kan best jadi marshmallow ygg cute :)
             

No comments:

Post a Comment