.
pagi tadii assembly dekat dewan . memang menyampah sebab terlalu crowded . *buat lah besar sikit , barulah dapat oxygen --' . ha , mmg penat menunggu cikgu membebel kat depan . time pengetua pulak lagi lahh . mula- setengah jam .okay lah jugak boleh tahan lagi then tambah lagi pulak nak sejam . alasan , hujan lah apee lah . hmm , yeah . duduk lagii sambil mata asyik nak lelap jee . mereka- yg patot menjaga kami pun dah muak . dorangg pun bile kitorang bising buat taktahu jee . mane tak cikgu lagi bertambah membebel kat depan . fuhh , ape laahh .
then , balek rumah dlm keadaan basah lencun . yg bawak payong tuh memang totally selamat lah :D  hujan memang lame since yesterday kan ? fuhh , sejuk betul . masing- mule lah memakai sweater memasing . aku ngn membe aku bape kali keluar masok toilet . yelah , sejuk kan mestilah selalu nak pipiss .  haha , malu wehh -,-

tapi , bukan tuh yg aku nak cerita hari nii :D tadi aku buat *internet window shopping . aku melawat ur web pages yg penuh dengan pelbagai heels dan wedges .ade jugak sport shoes .  semua cantek- . nii antare yg aku geraamm nak pakai ;








yeah , memang geramm kan , rase nak capai je dari screen lappy nihh ! :D LOL . haha , takpe . nanti aku dah besar aku
mesti boleh beli punye . InsyaAllah :)  yes , PMR tahun nii aku akan try the best .
hope korangg semua doakan kejayaan aku . dan 1 lagii , korangg tolong doakan aku dan kecik akan frever ehh? :)
aku syangs dea hanye Allah je tahu berapa banyak . aku syukur weh dapat dea ? dan kau , jangan rampas dea dari aku k ,
SAYYONARA ! :)

No comments:

Post a Comment