.

malangTAMBAHsial



maaf aku tak dapat beri yg terbaik . aku dah cube still susah . aku mintak maaf tak mampu buat kaw bahagia syangs . aku tahu aku banyak buat kaw sakit hati . banyak menyusah kan kaw . aku sedar semua salah aku . aku asyik buat hal je . aku bodoh . aku tak pandai nak jage ape yg aku ade . aku bodoh . aku budak sial . tapi aku nak kaw tahu yg aku betul2 SAYANG and CINTA kat kaw . aku harap kaw faham and percaye kat aku . kali nii pun jadi lah . aku tahu aku memang tak layak untuk dipercayai lagi oleh kaw . aku tak pandai tunai janji aku . aku mintak maaf . and aku harap kaw takkan tinggalakan aku smpai bile-bile . kalaw kite takde jodoh takpe lah . aku akan tetap syang kaww smpai aku mati . itu JANJI aku and aku takkkan sia-siakan janji aku tuhh . sekali lagi , AKU MINTAK MAAF:(

No comments:

Post a Comment