.

accident .

yaw ! ieyra here -.- haha . tetibe kan . nih nak cite . tadi aku ngn membe- aku gerak mall . biase lah . abis class terus naek city liner g terminal one , Seremban . kaw tak tahu ? pepandai search kat google :)  okay .  kitorang gerak sane dlm pukul 1 and smpai kul 2 . then lepak . makan KFC . haha , abis duit budak tuh aku paww ! :DD *padan muke kaw ash !  Err , then merayap- . pastuh ade pulak moment yg paling comel+lucah ! mase kitorang nak gerak balik . haha . ade seorang CHILD nih rileks je 'kencing berdiri' depan mall . haha . aku pun ape lagi start lah men'snap ! haha . jahat kan ! :) org yg lalu kat situ pelik je tengok budak tuh . nak je aku sepak budak kecil tuh smpai menangis- ! nasib baek muke comel :)  then tanpe segan silu budak kecil tuh pakai seluar then pegi kat mak dea *mak dea yg ajar kott :BB kitorang dengan muke penuh KEPELIKAN terus berlalu pergi dari diorg .. 
hah ! selesai ! then . mase balek . MIMIK MUKE= :( mase nak balek tuh kan , kitorg kene lalu dekat 1 tempat nih . name nye BUKIT TANGGA . then boleh pulak ade accident ! aku pun mule gabra . dah lah aku ni cepat fobia bile dengar pasal KEMALANGAN niihh --' bas kitorg kene parking kat tepi . then lepas 3 jam kitorg jadi sardin dalam bas tuh baru boleh gerak balek . jalan cmne ? perghh ! jem wa ckp luu :D both way penuh kereta . yg aku pelik tuh ramai yg lepak kat tempat accident tuh . tangkap gmbr lah bagai . ceh ! mcm bangga pulak kan ade accident ! -,-  huh ! dengan masing- dlm bas bau tungkik lepas jugak lah balek :) TAMAT .


teruk tak teruk ? BHAHA :D

No comments:

Post a Comment