.

oyeah !

first , maw cerita pasal tadi . auww! injection mali ! haha . budak class aku punye lah berusaha nk takot kan aku . 
ape korangg ? jarum kene bakar ? haha . euwww TAKOTT ! haha :DD act , aku takot- berani je . haha . tapi aku kuatkn semangat masok bilik yg dipenuhi jarum- suntikan tuh the smbil muke bajet slumber aku tarik lengan baju naek atas dan tanpa diramal ! cupppp ! jarum yg NIPIS dan PANJANG telah selamat landing dalam bahu aku . haha . puit ! gile cakap kaww . seb baek tak sakit sgt . then masok class dah mule tangan aku lenguh- and denyut- :D haha . habis ! 


korang bosan tak ? nah ambik number nih okayy :) 


0102999742- pemilik nya adalah seorang yg sangat gile . kacaw aku malam- then cakap bende bukan - .


ambik okay . jual taww . tolong ieyra okayy :) tamat . 

No comments:

Post a Comment