.

halil husyairi bin abd ghafar ♥

"adik , jangan risaw ye . Ateh ade . Ateh akan jage adik sampai bile- . Ateh takkan biar kan sesiapa buat adik nangis taw . Dah sapu air mata tuh . Dah tak comel tuh.."

 - Halil husyairi abd ghafar 
 - Anak ke4 (atas aku)
 - Kembali pada 19.12.2005 pukul 6.30ptg
 - Seorang yg caring , penyayang , muke manis , suke berguraw 
 - Abg yg paling rapat 


  hm , begitu sulit ku bayang kan begitu sakit ku rasakan .. kaw akan pergi tingglkan ku sendiri... ;'(
ateh , adik rindu ateh . adik dah lame tak beguraw ngn ateh kan ? dah lame tak dpt tengok syuman ateh ;'( ateh dah takde kat dunie nih . ateh jauh .. jauh dari adikk ;'(( adik rinduu sngt kat atehh ;'((( bile kite dpt jumpe lagi ? ateh tunggu adik kat sane ehh ;'(( nanti kite jumpe kite beguraw mcm dulu balek . kejar- & gelak- ;') raya bosan takde ateh . dulu ade je teletah dri ateh . suke kacaw adik gune mercun kan ? ;') adik bahgia sngt ade abg mcm ateh . nak tahu tk ? Along tak mcm ateh . dea garang . Adik takut nk bborak ngn dea .. sb takut klaw salah cakap dea marah  ;'( 


ateh jage diri kat sane ;'( adik akan selalu doa kn Al-fatihah untuk ateh .. Tahun nih adik nk pergi kubur and bacakan Yassin untuk ateh . Adik nak peluk kubur ateh ! adik nk cium batu nissan ateh ! Adik nakk sngt :( Tunggu adik taw . adik janji , akn bljr sngguh- mcm yg ateh suruh dulu ;'(( adik nk ateh tahu , ADIK SAYANG ATEH SANGAT900000 !!!!! ;'((   ♥

No comments:

Post a Comment