.

Perarakan Piala Malaysia ! :D

  Huyaiiiiii ! Tadi aku ngn membe-II lepak stadium mini Jelebu kat K.Klawang. Ha area rumah aku jugak lah . Orang Jelebu ramai gila babi berhimpun dekat padang tadi . Nak tahu sebab apa ? Ha nih nak habak mai kat hangpa , skuad Hoben Jang Hoben datang Jelebu lah . Sempena kemenangan PM hari tuh . Alaa yg menang lawan Ganu tuh . Yang lawan dekat SSA tuuu . Ha ingat pon ! Hehe .
  Okay Sumpah meriah gile tadi . Orang Jelebu memang sporting gila habis lah gwa cakap . Hihi , tapi sedih jugak lah . Ramai player yg top-II takde tadi . 
E.g : Kecik(Sharuain) , Kembar(Aidil+Zaquan) , Kunalan , Hai-O . 
   Yeah ! Memang spoil !! Bosan takde dorang :( Teringin siot nak bergambar dgn dorang . Huh tapi nak buat macam mana . Takda rezeki kan . Btw , akak aku ngn Kecix untung sangat . Sebab dapat tgkap gambar dengan piala yg besar gila nak mati tuh and sape tah . Ha , dorang sempat gak snap dengan Shukor Adan . Aku ? 1 gambar pon tado . Entah , tak minat kot . 

Paling sporting tadi memang Shukor jelah . Yang lain macam hampeh . Hmm maybe sebab dorang penat sangat kot . Yelah berebut-II bhai nak snap ngn dorang tadi . Okay , esok dorang akan gerak Kuala Pilah pulak tak silap aku . So orang Pilah sedio yo , rebut bola yg dorang baling nanti .Okay , nawaitu aku memang nak share sikit gambar-II yg sempat di snap tadi . Tapi memandangkan card reader aku kene kidnap dekat sape tah . Tak dapek nak nolong yo :3 Hehehe maybe next time aku akan share okay ? Dah dah dah jangan touching . *Muah sikit ! :*

No comments:

Post a Comment