.

Rawk \m/


 Hey , hai , hoi ! Dah lame aku tak new post kan ? *Act tak sampai seminggu pon -.-'' Hm nih nak bagitaw nih . Aku lame tak updated sebab busy meng-edit blog cecomot nih . Tengok , cantik tak design baru ? Aku nih baru 2-3 hari tukar design dah decided nak tukar yg baru lagi . Ontah lah labu , aku bosan kot asyik tengok bende same . Haha . Okay habis .
 Semalam ! Aku hang . Dengan bebudak nih .  Masing-II borak macam dah tak jumpe setahun -,-'' Yang paling takbleh blah bebudak nih semua yg nak Spm isnin nih . A'ah , memasing tak pandai bukak buku kan . Kecix pon same . Alasan dorang ' Alaa sebelum Spm lah nak enjoy kejap . Segarkan otak dengan lepak-II nih ' A'ah , banyak lah kaw punye segar -.-'' 
 Ha tahu kan yg kaki Kecix injured ? Kesian doe aku tengok semalam . Berbalut-II . Macam kaki mummi dah -.- Jalan terhencot-II . Kesian bhai . Kaw ape tahu ? Membe aku asyik gelakkan Kecix je . Memang shit lah kan :3 Okay sabar ! Hehe tapi korang memang best . Paling taktahan masing-II balik smbil rempit ngn awek dalam hujan . Bhaha . 
NotaCinta: Moga kaki kaw cepat sembuh bie . Aku tak suka tengok kaw sakit :( 

No comments:

Post a Comment