.

Entry merapu :p

Kadang-II aku terfikir ....



  1. Bile aku nak beli barang sekolah ? Okay aku belum beli lagi anything about school okay :( Sedih bile tengok bebudak update status atau belog psal dorg beli barang-II tuh . K bukan tkde duit , just malas nak keluar bershopping nih . Nanti semua duit habis pulak -.- Pepaham lah orang perempuan . *Habis .
  2. Kecix nak masuk PLKN dah ??! Okay asyik fikir pasal itu . Hmm 2january nih dea nak lapor dah . Weh kejap je lagi tuh :( Rindu merindui lah nnt kan . Sobs! takpe Ra . Sabar okay . Kaw kan kuat . 3month tuh kejap jelahhh . Huh ? Yelaa :')
  3. Next year aku nak amik course ape ? Pure science ? Oh taktaw laaa . Aku nih bukan pandai sngt pun . Otak aku tak larat der nak amik-II bende tuh . Tapi belum cube belum tahu kan ? Takpe lah , amik acc pun cukup lah kot ? Tapi aku memang PANDAI GILE DALAM MATH  !! Hahaha -,-'' Takpe , amik jeh . Try kan . Manatawu boleh kuasai math kan . Chaiyok Dekra Chaiyokkkkk ! *tetibo .
  4. How long that i can be with him ? Hmm now dah setahun lebih kot aku mempunyai hubungan sulit dengan kecix . *ngaaa =..=' Wutta , sulit ? Ape kaw merepek Dekra ? Okok , aku couple dengan dea lahhh :) Hm , okay . Aku harap kitorang akan forever hgga naik pelamin . *huiiiish -,- Haha , hope aku betul ade jodoh dengan dea doe . Nak sangat . *gatal nak menikah ape kaw !! Kdeam o.o Hihi ,
  5. Bile aku nak ade duit sendiri ? Yelah aku taknak susahkan parent aku lagi doe . Kalaw ade own money . Papepun aku boleh beli kan ? Hiwhiw . Then boleh lah jugak belanja family or membe aku  makan ke :) K mesti best kan . Huhh tapi apakan daya aku hanya seorang budak perempuan yang baru hendak meningkat naek ke alam 16 tahun iaitu form4 . K form4 pun dah boleh keje kan ? Partime cukup lah :) Takpe , nanti aku ushar lah keje pape pun yang penting ade duit . Haha . Cc pun jadi lah . Takpun kedai baju kan kan :) Ha catering ! Takpe catering senang jeh dapat . Membe ramai ape gune kan ? :p End .
  6. Bile aku nak ade motor sendiri ? Takpun kereta sendiri ?? Amboi Dekra nih . Kuat betul pemikiran dea kan . Sampai kereta motor bagai nih ! Lepas nih ape pulak ? Kapal terbang ? Kapal layar ? Haha . Lesen pun takde . Ade hati kan :D Eh hello ! Aku lahir awal okay . 1january lagi ! Nanti aku amik lah lesen gilee :) Sampai aku buat entry pasal lesen then aku upload gmbr lesen aku . Nak ? Hahaha . *gilemerepekbudaknih -.-


  Okay , korang dah bace all the merapu things kan ? hihi tapi kan . Gentle doe , mesti aku tefikir je bende-II tuh kaw tawu . Malam-II mesti aku bukak tingkap then pandang bintang/langit . Tenung je lelame . Berangan lettweww . Haha , sengal aite ? Tapi best :D Okay lah . Eh before that , mak aku sayang aku !! *tetibo . Kbai ;)


No comments:

Post a Comment