.

SHOUTMIX tengah EXPIRING ?



 Assalamualaikum :) Okay . Tengok tajuk mesti korang terkejut kan *bg yg taktaw lagi . But aku pun tak sure lah bende nih betul ke tak ? Tapi ye lah kot . Huh .. Dengar cerita shoutmix nak tutup . Err takde lah tutup kot tapi kalaw nak gune shoutmix kene bayar tiap bulan . ENtah betul ke tak eh ? Pepelik lah . Kekalkan jelah sm tuh . Kan dah susahkan orang . Eai , ape lah duit punye pasal pengguna sakit hati -.- Khabis .
   Huh korang semua tahu semalam date budak PMR amik result kan ? Yes termasuk aku . Well result aku cukup-II makan je . Yang penting lulus okay . Yang sedihnye ketiga-II subjek 'kegemaran'  aku semua dapat D . Nak tahu apa ? Math , Sc and Sej . *peace -.- Huh ramai kan yg dapat straight A's for this year . Kire macam pecah rekod kot ? Tahniah sape yang dapat8A tuh okay :) Takpe lah , aku bersyukur je ape yang aku dapat . But need more struggle on my SPM . Jangan lengahkan masa lagi . Dari form4 kene cepat pickup kata mak aku :) Ye mak , adik janji akan lebih berusaha untuk SPM . Adik akan buat family kite bangga dengan adik >< Amin . Yang penting jgn mudah putus semangat aite ? *end . 
    Eh btw ingat tak yang aku kata nak pergi holiday dekat Port Dickson tuh ? Tak jadi lah :( Sedih lah jugak . Banyak sebab tak dapat gerak . Akak aku last minute dapat call kene pergi Penang . Boss yang babi -.- Then mak aku kata cuaca pun tak elok so kene elakkan lah pergi tempat-II air macam PD tuh . Yelah , hujan je manjang . Tapi takpe lah , takde rezeki nak buat acano kan . Huhu . *habis. 
     2 January nih Kecix masuk PLKN . 3month . Dekat adalah secret kaw nak buatpe tahu ? Hihiw . So , bertambah sedihlah aku kannn .. Takpe bie , nanti sabtu ahad aku datang melawat okay sayang . Pejam celik pejam celik dah 3bulan bie . Anggap je berpisah kejap . Tahan rindu kite . *cehh . Tapi ... Hmmmmm ;'( Stop dekra , jangan nangis okay :') K lah tidur dulu . Hujan acani sedap tidur :) Babai .

SadNote: Entry aku hari nih agak menyedihkan kan ? Huhu . Hanya aku yang rasa :')

No comments:

Post a Comment