.

Morning ?

  
   Assalamulaikum , k sekarang jam menunjukkan pukul 2.40 pagi . And aku masih tak tidur-II lagi :) Kalaw tanye budak lain knp tidur lambat mesti jwpn nye adlh ' takngntuk , dh biase , osw ' . Aku ? Aku tengah risaw gile babun nih . Knp ? K tadi akak aku call kata mak aku now dekat emergency room . Dea kene gigit lipan dekat kepala and paling aku risaw skrg darah tinggi dea naek . 200 kot ? Aku harap sngat mak aku cepat sembuh . Aku nak balek jauh . K takdelah jauh sngt rasenye seremban ke jelebu . Tapi dh lewat pagi kan . Anak buah aku semua dah tidur . Seriously, aku risaw sangat-II nih . Tadi airmata aku dah takdpt bhnti mgalir dah . Yelah , sape tak risaw klaw mak dea kene macamtuh aite ? :')  Khabis .
   Aku rindu kecik lah . Rindu sangat-II . Lambat rasenye nak tggu dea habis plkn :( Aku dh tsadai kat sini tnpa dea . Bpak sunyi weh . Mase sabtu ahad dea contact aku . Dea kata dea masuk nasyid sempena maulid . Ha and perarakan . Pertandingan taw . Hehe , perarakan tu dea dpt no brp tah . Tapi yg sedihnye nasyid dea kalah . Aku dengar pun comel je bile dea kata cmtu . Hehe . Tak sbr nak tggu dea balek . Boleh tengok video dorang nasyid kan . Klaw boleh aku nak upload kat fb . Senang korang boleh join skli kan . Haha takde lah guraw je :3 Nanti femes pulak kecik and the gang kan . Haha terus jadi ahli kumpulan nasyid . Mana taw ? :p Kdeam -,-
   Suasana disekolah baru ? Ermm not bad . Dengan budak kelas aku dh ngam . Even aku 2nd intake . Alahai , mule-II mase masuk rase kebangangan doe . Yelah , takde mmbe . Mmbe sekolah lame aku semua amik course laen so dalam kelas aku tsadai sgsorang takde mmbe . Aku kumpul tenaga then mulelah aku buat haruk . Haha and finally dpt mmbe-II yg sekepala . Tapi mmbe sekolah lame aku semua cakap aku dah sombong . Weh aku tak pernah smbong dgn orang yg aku kenal / syang taw . Korang je fikir yg bebukan . Aku rase serbe salah pulak . Cara korang macam tak izinkan aku masuk sekolah baru je ? Sampai akak angkat aku touching dengan aku . Hmmm ;'( Aku taknak macamni . Boleh kan kite semua bkawan macam dulu ? Please :( 

No comments:

Post a Comment