.

1st June 2013.


Assalamualaikum ppl & hello June! 


    Okay, sedar tak sedar dah pun masuk bulan Jun. Korang sedar tak ni? Haha. Cuti sekolah dah start, lepasni akan terus study sampai lebam lah. Lebih-II lagi bila nak SPM ni. Cuak gila oh T.T Rasa macam semalam je baru lepas ambik result UPSR tup tup dah form5. Eh! Memang nervous tahap kuda lahhh eh pe ni Raa, relax lah. Fuh.. Breath in, breath out! You're seventeen and you're grow up Haziera. Mohon anda sedar ya :)

FALAH mencari HAZIERA: KEJAYAAN mencari PILIHAN YG TERBAIK

    
Actually harini 1st Monthsary aku dengan Falah. Haha baru sebulan? Rasa macam dah lama je hidup dengan dia. He's a good boy and I love his attitude.  3 bulan dah cukup untuk aku kenal dia. Dia seorang yang memahami aku. Caring dia tahap kuda. Penyayang dia tahap infinity. Haha dah lah tak pandai marah aku. Bila dia try marah rasa lawak je and dengan dia sekali gelak -.-  Sayang, thanks because you always be there for me when I need you. Family aku pulak dah pandai ajak dia datang rumah amboi -.- Sayang, please be last for me and jangan jadi macam ex-II aku. Aku harap kau jauh berbeza dari diorang okay. And aku harap kau bahagia dengan aku and aku akan try untuk jaga kau dengan lebih baik lagi. I want to be the best for you cause I love you  so infinity and beyond Muhamad Falahudin Ahmad. You're my KEJAYAAN for my entire life. Mind that (;

No comments:

Post a Comment