.


hey ols , fuhh penatt nye ! tadi hang-out dengan kecik lahh . and membe- yg laenn :) bestt lah . tapii kitorang sume jam bile balek . biase lah naek cityliner je punn . bas nak kata macam TIN SARDIN dah ! penuh gelaa . and dalam nye macam- kaum boleh jumpa . cakap je nak apa . NEPAL , BANGLADASH , INDON , PHILIPINE ? hey semua ada lah . haha . aku pelik betul lah . lepak seremban macam lepak kat negara bangla dahh . penuh dek kaum dorangg je . kaum malaysians macam dah pupus :D 
haha , tadi aku beli sliper . same colour dengan kecik ! hee comel ! :)) jangan jelous ya , :D *sesapa pun tak hingin nak jelous agak nye -,- 
hmm , homework banyak lagi tak siap aku dah berjalan dah . mcam mane nii ? belambak macam kelapa korangg tahu tak ! ye cikgu , kami robot kan ? :B takpe lah . demi PMR aku kene lah berkorban . *jangan terkorban sudahh 
ehh- aku nak cakap nii tadii aku karok . best ! lagu aku ngn kecik . bace lah lirik nyee :)) *promote jup !
tak ada sedikitpun sesalku
tak bertahan dengan setiaku
walau di akhir jalan
ku harus melepaskan dirimu, ooo
ternyata tak mampu kau melupa
dalamnya cintaku yg hebat
hingga ada alasan bagimu
tuk tinggalkan setiamu, ooo
reff: demi nama cinta
telah kupersembahkan hatiku hanya untukmu
tlah kujaga kejujuran dalam setiap nafasku
karna demi cinta
telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki
andai saja bisa kau pahami
layaknya arti kasih sejati
karna cinta yg sungguh
tiada akan pernah mungkin bersyarat, oooo
   ternyata tak mampu kau melupa
   dalamnya cintaku yg hebat

sekian :))

No comments:

Post a Comment