.

ouh kenduri !

chekk2 rock2 . uhukk- (macam hujan daa) psst ! hari ape ek aku g kenduri ? ha ! hari sabtu lepas aku g kenduri area state aku nii . ramai orangg wo , meriah  . malam ade joget lambak pulak .tapi aku tak g . perempuan kan tak baek keluar malam . ikut cakap mak bhai :D aduh- ape aku merapekk nii ! BHAHA . mase kenduri tuh aku , tasha n budak comel tuh sempat lah snap photo- gedik . hee . bosan mase tuh tak tahu nak buat pe . so kami menjalankan activity kegedikan kami tuh ;D 
*tengok lah jangan tutupmata ;)
baju pink tuh tasha . belakang tuh BUDAKCOMEL aku :) *tasha menyibukk :D
haa ! cute tak ? :D hee . dea lah little husband aku tuh . ape ? comel ? sorry weh , aku punye tuhh ;)) <3

so , tuh jelah entry aku . hee :) taktahu nak cerita ape dahh . aduhh- homework aku memanggil . daa :)
pssst ! homework ade mulut lah boleh panggil- pulakk :D
 

No comments:

Post a Comment