.

Hati aku sape je yg tahu ?

   

   Okay , aku admit yang aku jelous tengok blog mereka-II yg cantek belaka tuh . Sedang kan blog aku tah hape-II ghoman nye . Hihi :p But sokay lah , yg penting aku puas dengan apa yg aku ada kan . Hee mak aku selalu pesan " Dik , jadi diri sendiri dah cukup . Susah kalaw kite nak try jadi orang laen taw :) " Ye mak adik dengar ye :) *okay mak jangan kembang pulak depan tv tu :3 Heee aku baru lepas gaduh dengan Kecix . Tapi dah berbaek balek . Style kitorang kalaw gaduh mesti 1 jam kebawah . Tak pernah gaduh berhari-II . Cool kan ? Hhaha *Kaw ado ? Takdo kannn . Hmmm btw ! Aku dah quit tarian . Sedih ^^ Huhu okay jangan tanye kenapa . Aku ada alasan sendiri untuk berkata begitu ! *Kzipppp !  Eh eh , nak dekat hari Sabtu dah kan ? Auw auw , tak sabar weh nak tengok bola . Final . Okay semua dah sedia maklum kan ? *Kaw nih Ra , tak perlulah ulang bende sama , lempang muka chubby kaw lelaju kang heboh lah -.-' Kdeamm !!
   Hmmm even takdapat gerak Stadium Shah Alam aka SSA , aku tetap akan berikan sokongan yg padu kpd team Nogoie . Iaitu skuad HOBEN JANG HOBEN ! Nanti aku lepak dekat dataran sambil bawak pompom baruu kaw tahu jahh ! Hihi semangat bhai . Lagi sekali , kaw ade semangat macam aku ? Takde kann :p Hehe guraw jangan marah ! *peace sambil buat muka cute :D Aku rasa kan , mesti meriah dekat dataran nanti . Yelah memasing tak gerak SSA . Yelah FAM buat tiket macam hampagas ! Bukan main mahal . RM50 . Baek aku beli kebab 20 ketul then mentedarah sambil tengok wayang . *Okay Ra , memang tak pernah dibuat org -.-'' Takpe-II ! Yang penting semangat . 
# One more time , loveyahhhhhhhh team nogoie ! Hoben jang hoben (Y)

No comments:

Post a Comment