.

Hoben jang Hoben !

Ha merah kan , garang kan ! Aumm ! Hhaa .


Okay , sudah sedia maklum memang aku nih peminat setia bolasepak Malaysia . Same dengan BudakComotTTJ nih . Wehehe ya dah tentulah aku lahir dekat Negeri Sembilan kan so harus lah untuk aku pilih Skuad Negeri Sembilan . Haaaa final masuk taw . Korang ado ? Hee okay jangan riak -.-'' Tadi masa aku berblog walking aku terjumpa pepantun yg gile lawak menyengat nih .  Jomm sama-II baca :D 


1) Stadium yang tenang jangan disangka tiada mercun

2) Piala Liga Super di negeri orang, Piala Malaysia di negeri sendiri

3) Di mana padang dipijak, di situ bola dikontrol

4) Masuk stadium memekik, masuk padang menjerit

5) Sikit-sikit kad kuning, lama-lama jadi kad merah

6) Yang dikejar offside, yang dikendong foul

7) Kalau hendak seribu gol, tak hendak seribu bolos

8) Bagai pengadil lupakan wisel

9) Alang-alang mengasari lawan, biar sampai kena buang padang
Bhaha menyengat tak ? Wee best doe . Tabik sape yg buat bendalah nih :) Kbai .

No comments:

Post a Comment