.

Girl only :D


Okay , firstly sape kat sini yg ada balak ? Angkat kaki ! Wihihi :p Aku ? Eh mestilah ade babe . Tak remaja lah takde couple . Haha . Tapi sbnrnye tak jugak kan . Ade gak yg tak suke bercouple-II nih kan . Okay , ayat yg selalu budak-II yg takde couple kata : 

  1. Aku taknak ade balak sebab nanti tak fokus on study . (Alaa kalaw dh bodoh , bodoh jugak -.-''. Jiran aku kata lah)
  2. Aku takut dipermainkan . (Kaw mainkan dea balek lah boboy! Go on girl!)
  3. Aku tak suke lelaki . Act aku ..... ( OMG!! Biar betul kaw nihh?? -.-'') 
  4. Parent aku kata tak baek ade couple nih . Takda masa depan . (Oh dorang dulu tak penah couple lah sapai dapat ekaw tu ? )
  5. Aku tak laku kot . (Eh weh takpayah nak sedih sngt doe :3)  
    Haaaa tuh lah reason why ade certain budak yg tak suke couple . Tapi bagi aku kan , berguna jugak kalaw kaw ade balak . Kaw boleh lah rase kasih syg kan . Yeaaah melainkan family . Bile call boleh lah kaw merasa nak ucap lebiyuuu bagai kan . Peace ! Aku post bendalah ni pun sebab dah bosan sngt . So main merepek meraban jelah aku kat sini . Jangan marah aku , nanti kene jual !  >,<
 Chow dulu . Adios .

No comments:

Post a Comment