.

wutt wutt :p

     
   ASSALAMUALAIKUM !!!! (Ha , jwb salam tu !!) Hehehe bagus , anak sapaaaa nih ? Sejuk perut makpak hang beranak kan hang tu tao :D Eh dah ! Stop merepek meraban cik Dekra oi . Act kan , itew induuuu koank taokkk ! (Eh ayat haram nate berok mano ni?) Hahaha standard budak kindergarden boleh lah nak taip mcm tuh . Ingat comel lettewwww ? Tak okay . Pepelik weh aku tengok . Budak efbie berlambak yg taip gitu gayanya . Tapi sebenarnya bukan tuh yg aku nak becokkan malam nih . Ngaaaaa =,=''' *Itik blender punye Dekra !


     Weeee , korang rindu haku tak ? Yelah , tak kan . Aku tahu . Sape lah aku nih kan . *Touching 2saat. Okay dah ! Hahaha senyummmm >,< Hiii amacam raya korang ? Best ? Taknak sedekah kan aku kepale lembu sikit ke ? Kedekutt :3 Hehe . Okay dah ! Hmm 2 hari aku kat kg . Dengan line macam lahabau . Gentle , mati kutu aku stay dekat kg weh . Tapi takpe , aku dapat lepak dengan wan aku . Menikmati suasana kg . Bile pagi je bukan main sejuk . Kalaw boleh aku nak berselimut sampai 5 atau 6 lapis kaw tawu . Kaw ade ? hehe mesti ade punye kan . Untung lah :D Lagi untung sape yg kg dea area cameron kann =,=' *Jeles makkkk :D 
       Btw , sebelum aku balek kg hari tuh aku sempat lagi edit blog nih kasi lawa macam blog-II korang yg hot tu :p Tapi kali nih blog aku agak kehitaman kan ? Haa tengok header aku . Cantek tak ? Sendirian berhad taw . Bangga jugak lah aku bile boleh buat header sendiri even aku tahu agak kecomotan kan . Puas jugak hati aku dengan design baru nih . Hee okay lah . Aku nak blogwalking jap . Rindu siot blog korangg >,<


Bubye.

No comments:

Post a Comment