.

Hello readers !

Hey semua . Assalamualaikum ! Okay , today aku nak kongsi sesuatu yang korang mungkin tak tahu pasal aku . Haha weird sikit lah kan . Err act takdelah weird sangat kot . Orang laen maybe buat jugak . Err , act kan . Aku suka tengok youtube . #Err perkara biasa lah tuh Dekra ! Yes , i know lah -.- Hmm aku kalaw bosan mesti bukak yt then bukak maharaja lawak . Kadang-II bola . Semuanya ulangan . Iya lah , mana datang live dari youtube kan =.=''' 
  Okay , selain tuh aku bukak movie or lagu . Indie and macam-II lah yang aku suka semua aku click and search dekat yt tuh . Hihi . Nih aku nak kongsi bende yang buat aku senyum lebar bile dekat yt . 


 "Biar aku terangkan dulu,jangan kaw tuduh melulu. Dea pembohong dea penipuu dea balik baju ade gincuuu. Bukan sekali , bukan 2 kali tapi dah banyak kali terjadiiiiii ! "
Haha . Okay , cer tengok atas nih . Shuib dengan Mamat kan ? Act aku share photo nih sebab aku suka gile time Shuib nyanyi tuh . Suara sedap doh . Tak caye korang bukak balek time dorang buat sketsa nih . Hehe . Peace ! :) 

  Ha ! Apa korang dok senyum-II ha ? Hehe comel kan mahluk Tuhan kat atas nih . Auw sape tak kenal . Bondan . Yang nyanyi lagu Ya Sudahlah . Adoss takkan dah lupe ? Ha , OST Nada Cinta tuh lah . Ha yang tuh . Heeeeee dea comel bukannn ? Cer kaw tengok gambar atas nih . Auw , jomm jerit berjemaah ? :D

  Okay , taknak lah habis tergantung je kan . Tuh jelah yang aku dapat kongsi pasal aku . Takde special macam korang derr . Haha . Adios .
NOTACOMEL: Biey , kaw jangan jelous okay . Aku ade kaw jeh . Takkan lah Bondan tuh nak kat aku nih . Hihi . Peace sayangs ! >,<

No comments:

Post a Comment