.

Here i come.

  
  Assalamualaikum kalian . #jawab jikalau anda seorang muslim . Weeee , membebelnya aku kat sini just nak bagi tahu aku rindu korang . Korang tuh sape ? Yeahh terutamanya Kecix . And ! Membe-II aku lah . Semuanya . Hmm act aku baru balek dari kampung aku . Buat apa ? Hmm , aku jaga wan aku lah derr . Dea tak sihat . #Auwww cucu mithali bukan ! :D Okayhabis!
  Yeah , bila aku blogwalking je kan , banyak post yang aku baca title dea mesti "Holiday Membosankan" . Jyeah , same lah dengan aku . Bosan gilaaaa . Taktahu nak buat apa . Kalaw kat sekolah boleh lah chaos dengan membe-II aku kan . Haha rindu korang siott :( 
   Aduyai , next year diri aku sudah dinaiktaraf sebagai student form 4 . Adududu tak sangka beb . Getar lutut nih bile kene choose subject yang baru . Okay sedia maklum ada ADD MATH kan ? OMG ! Dah lah Mathematic subject KEGEMARAN aku kann -,-'' Lepas tuh kalaw Sejarah kene buat essay bagai . Weh cikgu ! Kecut otak aku nihh nak memikir ayat yang beratus tuhh ! Ape lagi ek ? Ha ! Aku nak bagitahu nih . Bapak aku tuh suruh aku pilih teknik untuk aku masuk . Aduyaiii , aku dah lah tak pandai hidup dekat asrama dohh . Kalaw bapak aku paksa aku jugak kan , aku terjun weh banggunan asrama tuh ! --, Mogok kan . Haha . Please bapak , aku takmahu dimasukkan ke asrama dong . #Eh macam indon pulak kan !
  Ha , berbalik kpd ayat aku tadi . INDON . Mesti dah ramai tahu kan yang Indonesia tak puas hati dengan Malaysia sebab menang bola kan ? Yeah , betul lah tuh . Kecoh . Ade aku tengok gambar bendera kita orang indon conteng ''FUCKYOU!'' then kene bakar kot bendera tuh . Ye , macam bangsat kaw tahu ? Woi indon babi , korang tak pernah nak bersyukur and mengenang budi kan ? Sape yang tolong korang bile Indonesia kena gempa bumi hari tuh ? Ha ? Lepas tuh dah lah tak malu duduk dekat Malaysia tanpa permit bagai . Ados , malu sikit lah bangang . Dah lah menumpang negara orang , lepas tuh buat kes itu ini . Merompak bagai . Bodoh . Diulangi , bodoh !! Weh kitorang sabar je dengan sikap korang taw . Sakit hati nih bila lagu kitorang dimainkan korang boleh buat bising dengan bendalah yang membingitkan telinga kaw tuh kan . Erghhhh ! Sabar Dekra sabar . Kdeam .
  Huhhhh ! Tarik nafas dalam-II Ra ..  =.= Okay lah , aku taktahu nak bebel ape lagi . Nanti kalaw ade masa aku updated lagi okay . Boboiboyy ! Ahaks :D
NOTAKUKU: Okay , bukan semua orang Indonesia jahat. Sekian. Bye.

No comments:

Post a Comment