.

Oi Oi .

   
  Assalamualaikum readers :) Okay , Ra baru lepas tengok bola . Live yg Mas vs Ind tuh . Alhamdulillah , menang jugak negara kita melawan pasukan dari tuan rumah . *Ceh , macam gaya pengulas suka pulak -.-'' 
  Okay , bile Syahrul goal kan tadi , memang nak terkeluar lah anak tekak aku nih kan . Menjerit macam tengok Nicki Minaj depan mato . Haha , best weh menang . Hope menang lagi bile lawan Myanmar nanti kan kan kan . Okok , habis !
   Errr , esok last sekolah . Ape perasaan korang ? Sedih ? Rase macam nak nangis ? Hurm , same lah . Disebabkan aku tak datang tadi kan , membe aku suruh datang esok . Siap ugut aku weh . Dengar cer esok pakcik and makcik cleaner kat sekolah aku kene sediakan mop yg berlebihan sebab akan diadakan perang tepung . Haha , meriah kata dorang -,-' Ha banyak lah kaw punye meriah . Nanti heboh lah masuk front page paper Kosmo ' Pelajar Ditahan Kerana Membaling Tepung Kearah Pengetua ' kannn . Haha pernah ke dibuat orang ? Ohhhh tak pernah kan . Lebih baek berhati-II . *Peace :3 
   Jujur aku cakap , aku tak suka cuti sekolah . Sebab ! Aku kene terperap je kat rumah . A'ah , terbalik kan ? Sepatutnye cuti lah bebas ye tak . Tapi aku sebaliknye . Adoi bosan doe . Lepas SPM nanti akak aku nak bawak kitorang pergi PD . Camping sat kat tepi pantai . Auw , malam-II pergi cari ketam then BBQ kann . Auw , best :p Then aku nak buli Kecik main gitar depan akak aku and membe-II aku . Camp Fire . Auchh ! Bercita-cita tinggi Dekra nih :p Hoho . Mesti suwitttt macam lollipop kann :p *Kaw ado ? >,< Kdeam ! 
   Dah-II , aku penat . Penat membebel . Haha . Korang mesti bosan kan dengar aku membebel je ? Ngihihi , maafkan gwa ya dong :D Okay lah , goodnight . 

No comments:

Post a Comment