.

New.



 Assalamulaikum korang . Huh , hari nih aku penat gile doh . Mata nih dah nak kuyu dah . Dah macam mata orang stim pulak ha . Haha . Act aku penat sebab banyak sangat kenduri . Semalam teman akak aku pergi Tampin , akak aku jadi photographer membe dea kawin . Saat tuh lah best aku menyelit nak pegang Nikon akak aku tuh kan . Haha . Aku pun jadi lah jugak photographer sementara . Tapi nasib dapat duit . RM20 . Jadi lah kan ? Duit tuh aku nak simpan untuk ke Port Dickson disember nih . Khabis .
 
 Nih aku baru lepas mandi . Baru balik dari kenduri jugak . Dekat Bahau . Kenduri kawin lagi . Haha bertimbun orang kawin weh cuti nih . Mulut aku nih asyik menelan nasi minyak jelah kan . Lepas pergi kenduri tuh gerak Melaka kejap . Mak aku dengan mak sedara aku pergi berubat kejap . Penat weh ! Tapi takpe lah , aku jugak yang mengada-II sangat nak ikut . Pagi tadi dalam pukul 9 aku tengah sedap-II tidur tetibo akak aku masuk bilik tanye ade pashmina tak . Dea macam tetawu jeh memang bersepah dalam almari tuh kan . Aku dengan nada pelik tanye dea nak pakai pashmina buat apa pepagi buta nih kan . So dea cakap nak pergi kenduri dekat Bahau . Then aku melompat dari katil capai towel terus g mandi . Haha , punye lah ngengado nak ikut kan . Yelah , bosan weh duduk rumah . End . 
   
  Ha , disember nih sape nak ikut pergi Port Dickson ? Ha jum follow aku ngan membe-II aku . Err jangan lupe bawak balak . Baru shiokkk ramai-II camping dengan balak kan . Tak sabar weh . Cari ketam bagai kan . Mesti best kan ? Auww ! *Ha korang kene faham aku lahir 1hb so aku nih seorang yang selalu excited :3 Dah lah , penat nak taip pepanjang . Korang bukan nak baca pun :p Bye .

NotaKawaii: Goodnight peeps :)

No comments:

Post a Comment