.

Untung kerr pakai phone Slide ?

Nokia 5300
Sony w850i

Sony Zylo



 Hello guys , nampak kan gambar phone-II kat atas nih . *Kalaw tak nampak lagi 2 kali Jumaat lettewww --' Hmm , semuanya jenis slide kan ? Wah comel aje kan nampak . Tapi macam hampeh . Act semua tuh phone-II slide yang pernah aku guna sebelum nih . Okay , aku admit yang phone-II kat atas nih memang function lah kan . Nokia sound sedap and sony pulak camera dea memang melatopp . Khabis . 


   Okay , tapi korang membazir okay kalaw guna slide . Just nak bagi tahu jeh nih okay . Bukan aku nak menjahanamkan business orang btw . Hm , kalaw gune phone style macam nih , korang akan banyak problem . Okay tak kisah lah korang tuh lembut ke , ganas je tetap hancur phone nih . Sebab ada slide tu yang jadi masalah . Riben putus lah , LCD rosak lah bagai . Ya , aku bagitahu nih berdasarkan pengalaman sajo . Its up to korang nak baca ataw tak kan . Huhu . Okay , and now aku pakai phone cikai jeh . 
Yup ! MENYEDIHKAN   . Haha . *Jangan gelak woy ! -,-'
   
   Okay , lepas nih kalaw nak beli phone aku nasihatkan , janganlah beli jenis slide okay . Korang mula-II akan bergaya and nanti duit korang yang tebal tuh akan nipis sebab asyik pergi hantar repair je kan . Tapi phone touch aku tak tahu lah bcoz aku tak minat touch-II nih . Haha . Yelah , aku mana mampu nak beli kan . Auw sedih sekali lagi . Haha . Okay lah , enjoy cuti sekolah korang dengan phone baru . Hahaha , bye . *Takde kene mengena dengan cuti --''


NotaCiputt: Opss , bagi adik-II UPSR yang baru keluar phone slide tuh jangan tetibo pergi kat ayah then nangis suruh beli baru tawwwww . Wihihi ;3

No comments:

Post a Comment