.

Boooyah !

Seri Bulan condominium, Port Dickson.
  


 Okay , firstly aku cakap aku menyampah tengok kaw perempuan . Eh macam gud-II jeh post kaw . Adoii orang market memang macamtuh ke ? Err nasib lah aku nih tak market and hot macam kaw kan . Yelah , sakai and tak top jeh aku nih kan . Bhahaha . Kbodoh .
  
  Btw , korang nak tahu ? Tadi aku gerak PD dengan akak aku and membe-II aku . Kecix , Syera and Susu . Sorang membe aku tercicir . Bhaha sian kaw Anis , yelah takkan nak kacaw kaw catering kott . Heh sokay lah . Okok , kan aku cakap nak lepak PD dengan dorang kan ? Yeah , 23 hb nih . Adoi lambat lagi :( Tadi pun gerak PD sebab nak booking bilik . Fuhh alhamdulillah , dapat lah jugak . Name dea ? Ha , Seri Bulan Condominium . Rumah nye memang  shiokk lah , lawa pulak . Keluar dekat beranda terus nampak laut and swimming pool . Memang ramai gile babeng lah tadi . Naseb dah booking awal-II . Kalaw tak taktawww lah nak acano lagi kan . Takkan nak khemah ? Okay pada awalnye memang cadang nak pasang khemah jeh . Tapi risaw lah . Keselamatan kureng . Khabis . 


  Korang mesti ingat aku kecoh kan bile buat entry macam nih ? Eh no no no . Aku just excited jeh nak pergi . Dah name blog kan , so aku luahkan jelah dekat sini . And korang takde hak nak halang . Betul kan ? Peace ;D 


   Okay lah , act aku tengah pening kepala gile babun nih . Dari highway PD tadi rase nak cabut jeh kepala nih -.-'' Nak demam agaknye . So , aku rasa today nak tidur awal lah . Lagipun baru lepas kene 3biji panadol tadi . Weh rase macam nak telan sampai 8biji jeh siot . Biar cepat elok . *Bukan cepat elok , terus masuk wad -,-''  Hehe .


NotaKecik: Ohh tidak , demam ingin mendekatikuuu ! Ihate fever :(

No comments:

Post a Comment