.

I hate that -,-'



  Hate ? Eh Dekra kenapa eh buat tajuk entry dea macam tuh ? Oh korang nak tahu ? Okay aku bagitahu ye . AKU MALAS NAK PERGI SEKOLAH -,- Yeah , titeww belum habis sekolah lagi lah awak . Next year titew baru masuk form 4 . Means lagi 2 tahun titew kene bangun awal pagi taw . Chop chop ! Please , aku nak tukar panggilan 'titew' tuh kepada 'aku' sebab aku mule teringat budak sekolah aku . Dah form4 nak gune ayat-II rempit tuh . Ingat comel lettewww ? Please kak , be matured ya :) Hahaha . Eh dah melalut nih -,-''
   
  Okay guys , tak sampai 2 bulan lagi aku akan masuk sekolah balek . Err korang pun kan ! Hiwhiw . Btw , aku nak jadi budak espiem boleh ? Erghhhh ! Benci tengok entry Kecix yang baru nih . Hewwwwwwwwwww kaw buat aku jelous lah biey . Eai , yelah untung lah sapo yang nak habis paper and yang memang dah lamo habis tuh kan . Peace up ! Aku jelous dengan korang :( And tolong , untuk mereka-II yang dah merdeka tuh jangan heboh jumpe aku nak lelong baju sekolah kepam kaw tuh ya ! Ishhhh ;3 Aku taknak pommm :P Ala , taknak pergi sekolahhhh ! Taknak , taknak jugak -.-'' 


MessyNote: Kakak-II and Abang-II kat luar sana , congrats ! Anda telah berjaya keluar drpd sekolah dengan jayanya . -,-

No comments:

Post a Comment