.

Fuck SG .

  Hello readers ! Okay malam nih aku nak buat entry mengutuk . Wihihi kutuk siapa ? Auw . tentunya SELENA GOMEZ ! Yeah , mesti ade yang tengah marah aku kan sebab kutuk SG . Err siapa yang minat dea ? Angkat kaki please ! Eyuwww please , aku menyampah gilewwwww dengan dea taw . Sorry to say lah kan . Alah , macam aku taktahu korang yang gilakan Justin Bieber mesti dalam hati ade anti Selena Gomez kan ? Hiwhiw . Aku ? Err aku tak minat pon JB . Entah , dulu jeh aku obses sekarang entah lah . Haha . Khabis.
  
  Okay , berbalik kepada tajuk aku , fuck SG ?? Why Dekra , whyyyyyyyyyy ? Opsss ! Quiet please , aku nak kasi tahu lah nih . Cer sabo cer sabo ;3 Hiwhiw . Hmm so satu sebab kenapa aku tak suke sebab nye selena gomez is a copier okayyy . Korang tengok youtube lah kan , berduyun video yang tunjukkan dea copy style artis lain cntohnye Miley Cyrus aka Hannah Montana . Auwww , macam siot jeh kan , tolong lah . Be yourself selena . Erghhh tak suke tak suke , One more thing , she cant sing . Suara merdu ? Comel ? Iyewwwwww , geli den dongar . Macam ape tah . Ape lah fans dea dok tengok kat dea tuh kan ? Ayyewwww -,-'' 


    Okay lah , malas nak memekak lagi . Ade nanti fans of selena gomez serang aku pulak kannnnn :p Sebelum tuh ! Nah tengok sikit gambar si copier tuh aku curi dekat google image . Malas nak taip pepanjang , chowwwwwwww >,<



]





  Oriteee mesti korang dah puas kan ? Haha aku dah cakap . Copy style orang sajo . Be yourself selena . Poor selena . Hahaa boooooooo ! Harapan aku nak minat kawww . Ptuihhhhh ! Aduhhhh fans selena jangan buat muke sedih boleh ? Please , bye .

NOTANOTTY: I just hate Selena but not her Fans . Thanks .

No comments:

Post a Comment