.

Heyyo hiyya ,


 Assalamualaikum , hi korang , good petang ;) Ha , tekejut ? Awat ? Hehe Dekra dah tukar style blog lah :p Hmm , a'ah . Aku dah guna blogskin dah . Lawa tak ? Lawa tak ? Cakap lawa !!! *letak parang dekat leher XD Malam tadi punye pasal lah . Bosan bhai . So dari buang mase baik aku bertukang dekat blog . *weh gile kaw nak bertukang dekat rumah nih . Memang nak kene paku -.-'  Eh ! Melalut ajo . Hm nak dijadikan cerita aku godek-godek lah BS malam tadi . Cari yg menarik tertarik kaw mmg debomm kan :D
  So , nak dekat sejam jugak kot aku cari skin yg aku minat . Yah ! Finally aku jumpo lah skin yg aku tengah guno nih . Lawa tak ? Hm thanks for this skin creater okay . Btw , mana yang aku rase tak berapa okay tuh aku tukar dengan citarasa aku sendiri . Contohnye sidebar header tuh , then bckround . Dan juge gambar dekat navigation tuh . Semua aku tukar . Jahat tak ? Hihi . Weh weh , ku sanggup buat ape pun demi memuaskan nafsu aku terhadap blog ! *ngaaaa =,='''
   K lah , macam biase anak Abd Ghafar akan buat bile dah lost . Tidur . Aum ! *eh apahal bunyi ghimau nih ? Pepolik . Tata , MUACHXX !! *comel lettewww ? -,-'
NotaSempit: Tadi aku beli beg SAG . Same dengan Kecix . Auw auw ! Semua nak same weh . Baju , phone , beg . Nasib Kecix tak pakai bra . Kalaw tak . Bergabung ! Meletopp ! Ahhhhhhhhh !!!!! Hahaha . Kbai -.-

No comments:

Post a Comment