.

Result PMR ? Wuttaaaaaa** !!!!


  Assalamualaikum ! Firstly aku nak cakap .. Eh wait wait !! *tarik nafas pepanjang ! Fuh .. Okay ! Aku percaya rumah korang semua mesti ade channel TV3 kan ? Orite bagus :) Tadi parent korang ke , mak sedara korang ke , akak ipar korang ke , jiran korang ke mesti ade tengok berita aite ? Okayy sedang aku beria uli-II tepung karipap tadi tetibo kua statement dari pembaca berita yang RESULT PMR AKAN KELUAR PADA 22DIS 2011 IAITU PADA HARI KHAMIS NIH !!! *amboi betul ke statement tuh ? Aku tertanya-II pada diriku adakah benar berita yang dikatakan itu ?! Lalu aku menyerah kalah kerana aku tahu pihak TV3 tidak akan menipu ! -.- *tunduk sedih pandang lantai tanda protes .
   Fuh ! Korang semua mesti dah tahu kan ? Okay , aku tahu semua rakan seperjuangan aku mesti tengah cuak gilacipan lah kan ? Well termasuk aku -,-'' Ya Allah , aku seram jeh doe nak melangkahkan kaki ku nih dekat sekolah . Aduyaii , takot weh ! Ape result aku ? Dapat banyak ke A ? Atauupunnnnnn ada E ? OH TIDAKKKKK !!!!! *garu kaki guna parang lelaju .
     Bertahan Dekra , bertahan -.- Weh aku cuak doe . Takut gileeeeee . Adohhh !! Takpe-II , relax .... Watlek watcool watpeace kata dia ! :) Huhhh ..
      Okay lah , untuk sesape yang tak dapat datang sekolah Khamis nih korang check jeh dekat phone . Err i mean melalui sms . Nih ha cara-II nak check gune sms . Tetibe rajin pulak nak copy bende membunuh jiwa raga aku nih kan =.= .

PMR [ No KP ] [Angka Giliran]
                   sms ke :-
                   15888
#Contoh
PMR 951021145879 BC001A040 sms ke 15888

 Eh eh , sebelum tuh . Kalaw yang semangat nak hambik kat sekolah tuh boleh pergi sekolah masing-II lepas pukul 10a.m . Jelas kan ? Good . *bukan 10p.m okay. Memang tak lah kan -,-'
Yang check guna sms tuh pulak valid dari pukul 10a.m pada 22Dis sampai lah 12tgh malam pada 28Dis . Okay anak-II 1996 !! Semoga korang semua dapat keputusan yang bagus okay . Pada yang kurang bernasib baik tuh jangan putus asa . Weh , SPM ada lagi bhai ! Chaiyok ! *semangat -.-' Kbai (Y)

No comments:

Post a Comment