.

Happy with him.


 Hello guys , semua sihat ? Hope sihat lah kan . Dah lame jugak aku tak post entry doe . Takde mase . Hihi .
  Semalam aku lepak dengan Kecix sampai malam . Best wok , lepak 3org jeh . Dengan Naim sekali . *membe kitorg . Memasing sengal je malam tadi kan , buat lawak bodoh je . Aku nih ha gelak macam langsuir bhai . Memalukan aite -.- Paling taktahan dorang lari sebab bapak aku datang . Agak-II kaki tak cecah lantai lah kan . Bhaha . Aku cuak weh time bapak aku datang doe . Mengejutkan diriku dan mereka . Tergagap aku menjawab dgn bapak aku . Then terkejut gak aku bile bapak aku tak marah . Plus dea hantar aku dekat cc . Then bile bapak aku dah blah cecepat aku call budak due org tuh . Dorang takut je nak angkat aku call . Haha , kelakar shial . Tuh lah  menggelabah lagi lari . Haha , bile dapat lepak lagi camtuh ek ? Aku gelak sorang-II weh bile ingat peristiwa semalam . Haha , bodoh -.-' 
   Eh btw tadi aku jenguk blog ITSMESAIFUL . Memacam bende menarik and pelik dalam website dea . Tapi best jugak lah . Hihi , eh ape aku mengarut ? Okay lah . Akak aku dah panggil tuh . Nak gerak Seremban kejap . *sempat lagi menaip -.-' 
   Sekarang taktaw asal aku taktaw nak taip ape dekat post doe . Asal ek ? Otak jem kot sebab asyik gelak je semalam . *ape kene mengena ? -.- Aku dah setahun lebih dengan Kecix . Ya Allah , aku happy gile lah with him . Semakin hari semakin sayang kata dia ! Hihi , January nih Kecix lapor PLKN . 3 bulan kan ? Ke 6 ? Err tak sure lah . Hope 3month jelah kan . Sumpah , mesti rindu gilababi lah nanti doe . Huh takpe bie , aku akan tunggu kaw . Takde makne aku nak curang time kaw takde bie . Iloveyou , only you Mohd Syazrul Ikhwan . What a ohsem name aite ! Yeah , he is my boy . *korang ada? Dont took him from me okay . Or I will punch you till you be a dead bitch . Bubye .

No comments:

Post a Comment