.

No title.


  Assalamualaikum korang . Ape lah korang tengah buat kan . Mesti ade yang tengah tunggu balak/awek memasing buat super saver kan . Untung lah :) Hmm malam nih aku pening kepala gilababi doh . Maybe sebab Glade pnye pasal kot . Macam sial weh bau dea . Akak aku hidung tersumbat kot pergi beli Glade yg bau nye macam bau keling . Gentle , sampai sekarang tak hilang rase pening nih . Oh Tuhan :( 
  Esok Rabu . Tiket wayang murah . Kot . Haha , ape lagi serbu lah . Esok aku hang dengan membe-II aku . Tujuan utama bukan lah hang pun . Nak jemput Kecix je . Dea dari Jempol . Nak balik Jelebu . Hehe gedik kan ? Nak berjemput-II pulak . Lain lah kalaw baru balek dari London ke kan . Hoi , sukati lah balak aku bukan balak kaw ;3 Tak sabar nak jumpe Kecix . Seminggu mcam setahun aku tunggu dea balek ha . Next week gerak PD . Auwww ! *Jerit kuat dan lantang !!!
   Entry ini ringkas dan padat . *macam badan aku -.- Okay lah , donno nak taip apo lagi . Hujan weh . Sedap tidur . Goodnight . 
Bye .

No comments:

Post a Comment