.

Long time no see :D

   


 Assalamualaikum korang ! Lame dah aku tak update blog nih kn? Rindu tak ? Hehe . K act tenet kat rumah aku dah kene sita dgn akak aku -,- Sedih kan ? Hiwhiw . Weh banyak bende aku nak cerita dengan korang doh -.- 
   Firstly aku nak cakap aku rindu gile dekat kecix doe . Hari tuh raya cina dea balek kejap . So aku dapat lepak dengan just 2 days okay ! Sakit hati jugak . But sokay lah kan , dea penat and aku faham . Aku awek yg bagus kan ? Hahhaa . *kembang -.-'
   Oh , aku dapat vokasional doh . Aku dapat course ppn . Err , pengurusan perniagaan . Hm , aku ingat mule-II nak hambik E'E ataw PJB . Tapi dah full . Nak buat acano kan . Takde rezeki . So aku terima jelah kan dengan rela hati . Eh ppn pun potensi besar pe untuk dapat gaji bsar ? hahaha . *kdeam . 
     Eh , aku dapat motor taw . Bapak aku belikan . Ups , akak aku . Motor takde lah mahal sangat . Dalam 5 rat jeh . Ego ' s . Warne hitam . Hee , comel taw . Aku happy sngt bile aku dapat skuter tuh . K boleh lah aku bawak motor pergi sekolah kan . And boleh aku hantar mak aku pergi pasar kan , Amacam ? Anak mithali kan ? Auw auw , haha . *angkat kening sebelah sambil muke senyum kerang . *err ? Senyum kerang ? K aku pun tak pnh dgr -,o'
      Nih pun aku tengah keletihan . Tahu kenapa ? Baru balek kursus KPP . K sape yg pernah hambik lesen tahu apa itu KPP aite ? Weh macam perkasam doe duduk dalam room yg padat oleh 40 orang tuh . Seriously , nak menjerit macam orang yg nak bersalin tuh pun ade weh -.-'' 
       Orite , aku taktahu nak cerita ape lagi ? Nak rehat lah pulak . Mahu belajar main gitar pulak sekarang . Haha . *k dari dulu belajar smpai skrg tak mahir-II lagi -.- Tuh tak faham tuh . haha takpo-II kaw tunggu yo sampai den terer nanti yo . Hihihi . Okay lah nanti kalau rajen aku update lagi belog mushuk aku nih k .
Psssttttt:/ Back to school ? Oh no !! Okay bye :)

No comments:

Post a Comment