.

Semua nya JARANG !



  Haha , title entry pepelik je kan ? Mesti korang ingat 'jarang' kat atas tuh sesuatu yg mengghairahkan betul tak ? bahah . Well , tak pun act -.- Nak tawu ape yg jaranggggg ?

Dekra akan jarang mengupdate blog , online efbie serta twitter .  


   Kenapa ? Hmm sebab akak aku sita internet . Kan pmr aku result tak bbrp bagus -.- Hm , k susah sbnrnye nak bepisah drpd internet nih . Yelah , dah addict kan . Semua pun takbleh . Takpe lah , aku nak study betul-II this year and also next year . Espiem penting aite . K , tak munasabah pun sbnrnye berintenet nih . *habis .


   Korang tahu kan kecix kat PLKN sekarang :( So aku sedih sngt doe . Err sunyi yg melampau-II . Tapi tkpe lah , dea kadang-II ade jugak call aku gune public . So takde lah sedih sngt . Tapi rindu tuh mmang takbleh nak nafikan lah kan :') Sape tahan balak atau awek dea kena kurung 3bulan kan ? But sokay . Aku faham . Dea pun terpaksa pergi . Ade mase nnt aku pergi lawat dea ngn akak aku . Gentle , tak sabar gila bhai . Huhu , me miss you so badly bie . Really ! ;'(


SOMEONE ASKED ME IF I MISSED YOU. I DIDNT ANSWER. I JUST CLOSED MY EYES AND WALKED AWAY. THEN I WHISPERED.. " SO MUCH.."

No comments:

Post a Comment