.

School Holiday .


K i do love you 1 DIRECTION!

   Assalamulaikum guys :) K today aku sebenarnye takde ape pun nak diluahkan dekat entry nih . Saje hilangkan bosan . Huh , sekarang holiday week untuk bebudak sekolah . Well best kot untuk korang yang jauh merantau . Err i mean yang gerak London ke China ke dengan family masing-II . And tak kisah lah dalam Malaysia sekalipun . Mesti enjoy  lah korang ek ;)
   Haha aku ? Aku koje lah bradohh . Nak cari pendapatan sikit untuk menyara keluarga . *Ngaaaaaa -.-'' Kdeam . Takde lah , just keje dekat cc akak aku jeh dokat Somban nih ha . Memang penat doe .Ape ? Korang ingat aku tersadai main tenet je ke ? Eh sory sikit , aku kene kejar mesin fotostat lagi , dengan binding lagi , dengan laminate lagi , dengan fax lagi dengan print lagi .Eh semua lah natang-II yang berkaitan -.-' 
    Eh nak 17hb3 dah ! Means , balak aku si Kecix tuh nak balek dah >,< K plkn dah kidnap balak aku selama 3bulan ! Faham ! *k tetibo marah en -..- K Tuhan jo yang tahu happy ajo aku ha . Untuk membe-II aku yang balak atau awek dorang AKAN pergi masuk plkn tuh aku ucapkan tahniah . Haha dulu korang kutuk aku an . Now rasain loe ! Kihkih , Ape pun aku nasihatkan korang prepare lah airmata yang banyak untuk saving nangis bila malam-II nanti . Haha . Sedih and sunyi babe . *berdasarkan pengalaman -.- Tettt / Kbai .
   Eh aku sekolah dekat sekolah baru ! *brpa banyak sekolah dahhh -.-  Hm , k aku sekolah dekat Kolej Vokasional Kuala Klawang .*wahh , kolej makk ! :B Hm so far sekolah tuh okay je untuk aku . K first time memang muke bedebah jeh . Yelah , persekitaran baru . Ramai muke-II baru ayng aku kena hadap . Tapi 1 jeh masalah , budak sekolah lama aku ramai yang ngajuk sebab aku pindah . Guys , please . Aku masuk sana untuk masa depan aku lah . Korang lain lah . Amik pure science . Mana lah setanding dengan aku yang ciput-II siput nih -,-'' Takpe , korang jangan ingat aku tak rindu korang pulak k . AKUSENTIASARINDUBUDAK-IIUJ! 
    Hmm , for Alya Izzati ! Ha jap nak tag jap ----------> alyaaaaaaaa # Serious babe , aku terharu dengan entry kaw tuh . Takpe , nanti ade rezeki kite meet k . Hang sampai lebam ! haha . Eh iloveyoulahhh kawan <3 
    Hmmm okay lah . Ade customer suruh fotostat . Kaw tahu dea nak berapa ? 340 keping makkkkk ! K lah chawww . 


notakecil: Muah sikiiiiitttttt :-*

No comments:

Post a Comment