.

Sudah cukup sudah.

  
  Assalamulaikum, hello fellas! Im here :D Lama dah tak updated kan. Rindu i takkk? Hihi mesti tak kan :( Sokay, tak heran. Wekkkkkkk :p Btw lagu SUDAH CUKUP SUDAH by NIRWANA BAND best rite? *promote jap xD Now tengah dengar lagu tuh lah. Feeling bebehhhh! Takat leleh hingus dah nih. Auw auw, eh aku banyak gile cerita nak storry-morry dengan korang. Nak dengar takk? Tepuk tangan dulu! Paksa nih >,<
   Ehh awak-II! Kita kan ada kan stalkerr! Haha senior kita taw. Auw terharu lahhhh. Ptuihhh lah weyy! Macam bagus jeh nak drop-II aku dekat assembly. Dah tuh tahu nak kutuk aku belakang-II. Weh cube kaw melutut depan aku then kaw kutuk aku. Kan puas if cara camtuh kan? Haha, beta sukaaaaaa. Eh jangan macam nih kak, kita satu sekolah, kita satu bumbung kantin kan. So tak payah lah nak gaduh-II. Kita tak suka lah :( Kita nak baik-II jeh dengan awak taw. Yelah, kan tahun nih awak last dekat sekolah tuh. So apa salahnya kita berbaik-II. Kan lebih afdal kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn >,< Ah, seriously bosan cerita pasal benda remeh temeh nih. Shuttttt up! Habis.
   Btw sape dekat sini tengah masyukk? Kita nak mintak something. Babe, belanja kita varsity jacket wakk. Nak sangat! Warna kuning taw taw taw :p Photo diatas tuh lah rupanya. Cantik kan! Haha, gedik sangat kaw nih Dekra. Sepak muke kaw lelaju kang tahu lah -.-' Kdiam.
   Hmm tahun nih semua sport aku takdapat join. Yelah, baru jeh pindah kan. Nak masuk bola tampar memang harapan lah. Ehai, apa lagi softball. Time training mesti hujan. Dah tuh hujan dekat area rumah aku je pulak tuh! Kat sekolah tak reti nak hujan pulakkk. Frust betoll -,- Takkan aku nak redah sekolah dalam hujan tuh kan. Lain lah naik kereta ke boleh tahan lagi nih tak hanya berbekal kan Ego's aku tuh. Apa pun cannot! Huhhhh >,< Takpe, next year semua benda aku nak masuk. Yelah, gonna be budak asrama kan! Ohmaiiiii HOSTEL LIFE! <3 *teruja.
    Bercakap pasal asrama. Ulang suara, ASRAMA. Aku excited lah nak masuk. Serioushit! Haha, yelah mana pernah jauh dari family sebelum nih. *jauh ke? Yeah, kecuali time kursus or kem. Itu memang takdapat dinafikan lah kan. Eh, acanoo lah ghoman aku nanti kan? Ghoman orang lagi ke tak ek? Haha mesti kabut kan. Yelah dengan otak kena cuci lagi dengan cikgu-II nanti. Kan SPM. Cetttt tak cayo nih next year SPM dah aku. Bak kata mak aku, dah bosa dah anak den nih :B Makkkkk, jangan sesekali ulang perkataan SPM tuh. Tak sanggup lagi akuu! Haha *tetibo.
    Pasal membe pulak! So far semua okengg. Satu kepala. Alhamdulillah! Ha, budak UJ merangkap sekolah lama aku tuh direct nak jelous je! Cium lelaju kang tahu lah -.- Babe, aku tetap sayang korang lah! Ishhhhhh tolong lah faham aku. Muka suci-II nih takkan tipu pulak :3 Muah sikittt :-*
    Pasal relay pulak! Hmm hanya Allah je yang tahu. So no comment. Blurrrrrr,
    Hmmmmm, so thats all. Nak tidur sat. Eh rinduu sangat dekat blog weh. Gentle nih, Kbaii o.Ov

No comments:

Post a Comment