.

Hello World.

Assalamualaikum and Hye! 

   Harini dah masuk ke tarikh 16/9/2012. Nak dekat bulan sepuluh dah. Happy gila kot sebab bulan sepuluh nanti kalau kaki ni dah elok boleh masuk sekolah dah. Tapi.. KALAU DAH ELOK LAH. Hmm -,-

   Haha harini genap lah 3month 4days dengan Amer. Haha tak caye dah 3month. Kan sayang? :D Even baru 3month tapi rasa macam dah lama dah kita kenal. Bermula di facebook you Im I dulu taktahu malu I malas nak layan tapi I layan jugak~ Bhahahahaha k diam. Whatever it is, I love you so much Mr. AS :'D

    Eh eh, btw dah kenal belum siapa dia NUR FEETRI? Belum? Ha, meh sini aku kenalkan. Aku memang suka intro budak " BATAK HOT " dekat korang. Haha annoying siot budak Singapore tu. Nah tengok video dia. 



     ( The motherfucker duckface girl.)
( The second video of her.)
So, dah tengok? Haha memang aku rasa ada yang termuntah or what bila tengok video dia. Memang annoying tahap gaban. Wadeheyyyyyyy -,- Tapi, meh aku ubatkan kesakit hatian korang. Ni yang parody. Aku adore sis yang buat video kat bawah ni. Cayalah sis. Rasain loe NUR FEETRI :D 
( You go sis! Go go go~ Haha lefyuu \m/)

No comments:

Post a Comment