.

Im back :D


Aslamualaikum and Hi semua :D 

  Lama dah tak update. *Who cares? -.- Hm, semua sebab lappy takde and busy pergi sekolah. Btw, kita dah pergi sekolah dah! Hee ramai gila peminat kita masa first masuk tu. Masa tu seboleh boleh semua form4 aku peluk. Form 5? Poie lah mampuih :D Ha sambung balek. Fuh, happy gila lah masa tu. Rasa diri ini dihargai doh -_- Haha. Amer pulak kene kencing dengan aku sebab aku kata tak jadi sekolah tuptup dah ada kat kelas. Kantoi pulak. Nak suprise lah konon nyaaa  kan  o.o Haha.
  
  Hm tapi 1 jelah masalah besar yang aku terpaksa hadapi sendiri --' Banyak gila subjek yang aku skip. Haha. Dah lah masuk-II je terus final exam. Memang watepugg lah kan. So, aku terpaksa lah rushing gila. Laju pulak aku study. Dah macam Usain Bolt pulak -.-
  
  Huwaaa btw today ada Jambori Pengakap dekat Port Dickson. Nak pergi! Tapi memandangkan nasib gue yang tak seberapa nak baik ni. Takdapat izin dari mak ayah nak pergi. Takut kaki ni injured lagi lah apa lah. Takpe, tu sebab mereka sayangkan anak mereka yang bongsu ni kan? >,<
  
  Eh, raya haji dah dekat kan? Hmm tu jelah raya yang aku dapat rasa untuk tahun ni. Sokay, bersyukur jelah. And alhamdulillah, aku dapat jalan dah sekarang :') And Khamis next week ada appoiment dengan doktor pakar. Whoa, jangan potong kaki saya dok! :p K, enuff for this day. Nanti update lagi. Bye, ciao, au revoir fellas! :D
  

Eh eh, before lupa. I hate this new interface! Blog pun konon nak up jugak lah macam facebook ye tak. Facebook ada timeline so blog taknak kalah --' And, follow me on twitter @ohhraa. Me follow back. Don't worry, be happyyyyyyyyyyyyy. Bye.

No comments:

Post a Comment