.

For a long time.



 Hai korang. So today aku nak luahkan isi hati aku yg terpendam ni. What? -.-' Hm, cuti nak dekat dah. So, rasa sunyi semua ada nak berpisah dengan budak-II Tkk selama 2bulan sebelum masuk balik for 2013. Hm tak percaya nak jadi senior dah for next year. Hope dapat junior yang baik-II dan awesome. Ahaks!

   Dear #TeamAbang, aku sayang korang sangat. Yun, Mera, Mimie, Aleea, Ekin! Sayang korang sangat doh. You light up my days girls. Dear bitch, don't you ever took them from mehh. Nak rasa flying kick test lah rampas dorang :') 

  Hm btw, tak percaya nak 5bulan dah dengan Amer. Alhamdulillah :') Dear AS, I love you so much. Please be mine forever sayang? Seriously, aku tak pernah dapat bf macam dia. K, semua baca ni. Segan sikit lah haha. Tapi, secara jujur kita sayang awak sangat-II oh. Awak kena tahu tu yang. Nak 5bulan dah kan. Means dah nak setengah tahun lah kan? Eh? Bahagia nya haha :D *blushing* Rupanya best kan couple sebaya ni? Senang faham antara satu sama lain -.-' Dah lah, diam. Gentle segan doh -___-'

    So, final exam dah habis. Result? Erm erm. Yang penting math aku A++++ hahaha :3 And now musim SPM pulak untuk form5. Budak form4 semua kena pindah ke blok form5. Seriously macam bodoh duduk blok baru oh. Rasa tak selesa semua ada! Cikgu, nak duduk blok lama balek! Blok baru tak best. Tempat lepak semua takde. Hm tak best tak best tak best!


    Malam-II cani kan. Bila aku tengok balek album family ni rasa seih doh. Rasa sedih sebab terjumpa gambar arwah abang aku. Ada satu gambar dia peluk aku time aku kecik. Comel sangat muka dia :') Rindu nya dekat dia. Dah lah raya haritu tak dapat ziarah kubur dia. Semua sbb aku accident and tkdapat berjalan. Hm sedih doh :( Rindu sangat. Al-Fatihah..

    Nak promote sikit ni -.- Aku ada tolong mmbe aku si Eyza ni buat blog. Kalau sudi, korang follow dia k. Jangan risau. Cuti sekolah ni dia aktif. Ye lah, budak asrama bila balek memang semua benda dia nak balas dendam. Maklum lah, takdapat main internet dkt sekolah kan. Ahaks. So kalau nak follow pergi link ni ( BELOG EYZA ) Follow k nanti dia follow balek. 


     Sudah cukup cukup sudah, cukup sampai disini saja.. Lalala.. Later aku update lagi k. Bye bye. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment