.

I'm back :D






   Hello ppl. I'm back. Seriously memang lama dah tak update blog ni. Bukan malas cuma takde masa semenjak duduk hostel ni. Online pun dekat phone je so tak feel kalau nak update blog. Haha :) 

   Eh guys, korang apa cerita ek? Lama kot tak blogwalking. Rindu pulak dekat
Alya, Enna, Kak Ziera, Kak Fyra dll. Dekra rindu korang sangat! Hee takut pulak zaman blog akan berakhir kan kan ugh I'm sad :( 

   This year aku SPM. Yeah, penentu masa depan aku. Cuma berharap dapat keputusan yang memuaskan hati semua orang terutamanya untuk family aku. Aku janji akan belajar bersungguh-II demi masa depan aku. Hello, nak jadi programmer jangan malas-II tau HAZIERA BTE ABD GHAFAR? Kau kena study elok-II, jangan malas dah tahun ni. Tiada istilah serong kelas lagi. Haha tapi? Krik krik krik.... :p

 Okay, since aku masuk hostel ni aku rasa life aku bertambah ceria dengan adanya #TeamAbang, and budak-II dorm termasuklah budak-II blok. Masing-II dah macam adik beradik lagi-II #TeamAbang. Girls, Iloveyou. Like crazily my day will be sucks without you all! Yun, Ekin, Mimie, Aleea and Mira. We're awesome sisters ever. May God bless  us yah :B

  Semoga Haziera Bte Abd Ghafar akan menjadi anak yang solehah dan berjaya di dalam hidupnya. Semoga dia akan berjaya menjadi seorang yang berguna serta berbakti kepada keluarga, rakan-II dan masyarakat. Harap cita-IInya menjadi seorang Programmer akan tercapai. Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment