.

Let the story begin.


Assalamualaikum! Hello blogbee :* Miss you. Kmuahh! Hiks




    Okay, harini 7 Julai 2013. And Rabu ni... Puasa! Yeah puasa. Ramadhan is coming gaiss :) So dah bersedia belum? Harap semua dah start lah ye beli kurma bagai. Jangan fikir nak beli baju raya jew! Hew actually aku pun sama. Still taktahu nak colour apa tahun ni yang penting taknak hitam k! Fobia gua kes accident last year -.- Kstop.


     1 Julai haritu aku genap 2 bulan dengan Falah. What?! Baru 2 bulan? Hm aku rasa dah lama kot dengan dia. Hm kenal and jadi sahabat 5 bulan then baru couple. So bila kira balik dah 7 bulan juga lah aku dengan dia ;) Hey Fighter! I love you. When I start knowing you I know you can be the best for me. Thanks cause always treat me like a princess haha. Yelah, aku kan puteri kau! Hahaha thanks sebab susah senang kau always dengan aku and kau dapat terima baik buruk aku. Aku harap kau lah Kejayaan aku dunia akhirat yang. Woi, gua serius ni! ><


     Babe, korang nak tahu? Dekat sekolah aku ada sorang budak form 4. Orangnya berbadan keping dan langsing serta tinggi ibarat model, muka nya lonjong, giginya ala-II webbit, kulitnya hitam manis dan diberi gelaran oleh kami senior dengan nama ' Santau. ' Aku sebenarnya taktahu apa masalah dia. Budak-II sekolah aku kata dia tu psycho sikit. Yelah cuba bayangkan dia kata dia boleh santau orang and what so ever lah. Then, semua abang-II senior tu dia punya. Hm thinking..... 

    Actually time aku update blog ni tengah siap-II nak balik hostel. Eh btw I've bought couple watch for me and Falah. Check it up! Lawa tak? Hm but for me, it's too cool and I love it :* Nahh




So! Cantik kan. Heww tak sabar nak pakai sama dengan dia. Klah, I have to go. Nak packing baju. Assalamualaikum & bye //

No comments:

Post a Comment