.

My hand is on the keyboard.

Assalamualaikum blogbee :) 
    
   How's your Ramadan? For me this year best juga lah berpuasa. Sebab first time berpuasa dekat hostel. Ha, budak-II ni kalau baca confirm aku kena bahan -_-
   Know what? First tarawih dengan first puasa dekat hostel. Sedih bak hang! Semalam alhamdulillah dapat juga berbuka dengan family tercinta >< Actually, I miss my brother Halil Husyairi so much. Tapi nak buat macam mana, Allah lebih sayangkan dia. Allah dah ambil dia dah so kena redha :') Al-Fatihah..
    Guess what? Trial SPM is around the corner! And I have to struggle more than anything! Siapa tak takut trial. Apa lagi SPM nanti! Masa depan tu penting pulak. Aku takut takdapat nak banggakan ibu bapa aku. Aku harap sangat time ambil result nanti nama aku kena panggil naik atas pentas. Hm T.T 

Mak, ayah! Adik janji adik akan study bersungguh-II demi masa depan adik ;)

No comments:

Post a Comment