.

alone.

Assalamualaikum.





Hi hi hi hi hi :) 


4 hb jan sampai skrg gua bosan je duduk rumah. punca dia satu je, PLKN! yes, they stole falah from me sobs.
its almost one month dia dkt sana and aku terkapai-ii dkt rumah. bosan. yelah selalunya dia ada. hm t.t
disebabkan terlalu bosan, aku dgn jieha mencari jalan untuk menghilangkan kebosanan. yelah, dia pun dh lama single. pergh macam nak cari pakwe baru je en. hahahaha takdapek de jepp :p kitorang pergi cari kerja. mmg susah lah kan nak cari kerja dkt sini. aku rasa cari emas lagi senang kot cis -,-

mula-ii tkdapat. fuh kecewa dia tahap dewa beb. frust menonggeng pun hado! tak lama lepastu jieha dpt call. dia kata kitorang diterima dkt Titi Eco Farm Resort. time tu terasa daif diri ni. syukurlah, Allah tolong kitorang. dpt jugak bagi sikit duit gaji tu untuk mak & ayah. selebihnya simpan. nak buat duit smbung belajar nanti..........(betoii ke niewww?) hihihihii 

so, semenjak gua menjadi lepasan spm ni en en en, gua rasa mcm rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu je dkt sekolah tu. bila lalu je depan sekolah nak je aku berhenti jap beli pisang goreng kuah ikat tepi lepastu pi lepak dgn pak guard tu. yelah, nak tahu jugak perkembangan sekolah tu keteko hahahahahaha :3

hm, aku rasa dah nak dekat 2 bulan jugak ah aku tanam anggur dkt rumah ni. kalau petik anggur tu boleh masuk dlm 2 lori lah kot muehehe buat jem kannnn. alhamdulillah, 10hb ni baru start kerja. lambat pun lambat lah, yg penting ada jugak income nak beli phone baru. hahahaha kan dah kantoi -,-  

bukannya tak menabung, menabung. tapi tu lah, tangan ni gatal je nak guna. puas aku balut tabung tu guna cellotape tetap jugak nak koyakkan tabung tu hahaha nak buat cano, lumrah manusia. eh? -.-



okay, nak membebel byk pun tak guna. bukan ada orang baca pun. hahahaha k gelak sorang lagiiiii. dr0mmmm!!! *bunyi gendang.


that's all for today, thank you. xoxo





((lastly, gua rindu bf gua, sahabat gua, team abang, vkkrians. kbye))

No comments:

Post a Comment