.

Ilefchuuuuuuu :D

  Hello fellas, dah lama tak updated belog buruk nih kan. Sorry. Err who cares -,-  Today nak chitchatchot pasal buddies aku yang paling aku sayang dalam kelas and dalam sekolah bangang tu :) Aku sayang diorang macam aku sayang adik beradik aku sendiri. Diorang lah yang selalu buat aku ceria :') K yun, mera. Sila terharu. Ekeeke. Seriously, aku sedih sebab tak duduk hostel.  Kalaw dapat, aku nak satu dorm dengan diorang. Aku jeles kot bila diorang meet roomate diorang dekat sekolah. Happy gila je. Takpe, next year aku hostel :') So meh aku intro seorang demi seorang.


1. QKHAZATUL AYUNI ABD RAZAK 




   Nih Yuyun aka Najad aka Yuni. Budak puchong. Dia ni pelik sikit. Nama kemain banyak. Boys pun. Haha. Takde lah guraw. Pemain softball ni ramai peminat okay. Dari pendek ke tinggi dari kurus sampai lah ke GEMOK. Yun, aku rasa kaw tahu siapa. HAHAHA. Bodoh :3 Dia nih paling minat troll. Senang cerita benda-II bodoh jelah yang dia minat -.- HAHA teruk kan? memang. So, back off. Dia kawan aku bukan kaw punya kawan! :) K, perempuan ni jangan sesekali kaw rampas dari aku k. Aku sayang dia gila-II. Yun, happy lah kaw dengan err. Sapo ha? Ramai na -.- Hihi. Lefchuuuuuuu :*

2. AMIRAH NURAMALINA RUSLI



 K, ni lagi sorang. Kakyong aku.  Budak Paroi. Fighter bhai. haha guraw. K, dia nih pun kaw jangan sentuh. Sayang dia bhai. Aku buat lawak, dia gelak. Dia buat lawak aku buat bodoh. Dia nih tak pandai pun buat lawak -.- Haha. Bab makan, kasi dia ni. Tu perut dah macam kena busung dah. Haha kesian kaw Mera aku bahan dekat sini. Takpe, yang penting aku sayang kaw. K siapa ada plastik? Hah. Dia ni sama je dengan Yun tu ha. Kuat tidur. Aku jugak yang rajin taw. Haih, malas nak cerita kan o.o K, aku sayang dia ni tawww :*


XENA LOVERRRRRR -.- haha.

Hah, kaw ushar apa? Walaupun gambar ni nampak hodoh dimata kaw tapi ohsem dimata aku. Kaw ada? Haha. Lastly, aku taknak kehilangan korang. Aku sayang korang gila gaban weh. Muah sikit :* Bye.





No comments:

Post a Comment