.

Soalan bodoh yang selalu ditanya :>

  

 Assalamualaikum semua. Haha hari ni aku nak kongsi bendalah ni. Aku tahu ramai dah tahu kot tapi saje nak re-updated :D Harhar.  So, bacalah (;

1. Bila org nampak kau tengah baring tutup mata, dia tanya:
S: Kau tidur ke?
J: Eh, taklah. Aku tengah training macam mana nak mati ni. Kau nak join?
2. Bayangkan kau bawa tv yang rosak pergi jumpa technician dan dia masih juga tanya:
S: Nak repair tv ke?
J: Eh, taklah. Saya boring tadi, jadi saya bawa lah tv saya jalan-jalan datang sini.
3. Bila time hujan member kau nampak kau keluar, dia tanya:
S: Kau keluar time hujan ni?
J: Eh, taklah. Hujan yang nanti baru aku kluar.
4. Time kau baru bangun tidur, terus si ngok tanya kau:
S: Kau dah bangun?
J: Ish, aku tidur sambil berjalan lah ni!
5. Kawan kau call telefon rumah kau, dia tanya:
S: Kau kat mana?
J: Aku dekat bus stop ni.
6. Member kau nampak kau keluar dari bilik mandi basah-basah. Dia tanya:
S: Kau baru mandi ke?
J: Mana ada. Aku jatuh dalam lubang jamban lah!
7. Kau berdiri dalam lift di tingkat paling bawah. Tapi dorang tanya jugak:
S: Nak naik ke?
J: Eh, taklah. Aku tengah tunggu apartment aku turun ni.
8. Boyfriend kau pi ruma kau bawa 1 jambak bunga. And kau masih juga nak tanya dia:
S: Eeeh, bunga ke tu?
J: Tak la ling! Paku-pakis dengan kubis ni. Kita tumis ye nanti.
9. Kau di dalam toilet, pintu berkunci. Tiba-tiba ada orang ketuk pintu sambil tanya:
S: Ada orang ke?
J: (Buat suara kecik dan chomey) Takde orang! Ni taik yang bercakap!



No comments:

Post a Comment