.

Raya sucks.

   

  
  Assalamualaikum semua (; Rasanya memang dah lama gila lah aku tak update belog mushuk aku ni kan? Hm banyak rintangan doh. Cehh -.- haha yelah aku onl pun guna phone guna maxis mobile. Sedih kan --'

   Hmm, macam mana raya korang? Ada seronok? Haha untung lah masing-II upload gambar raya bagai. Jalan sana jalan sini. Jelous weh. Yelah, aku mana dapat merasa macam korang rasa. Tahun ni nasib tak baik jadi kat diri aku. Accident. Yeah, kemalangan motorsikal -.- Tapi tapi tapi! I am not minah wempitzzzz okay (;
 
   Disebabkan kelalaian semua pihak, aku terlanggar anjing. Yelah, kawan tu tiba-II melintas tak bagi signal. Terkuzut lah aku. Apa lagi, aku ambik lah langkah drastik langgar beliau. Yelah, siapa suruh menganjing lagi. Puih, mati jugak lah beliau ditempat kejadian. Time tu aku tak sedar aka pengsan. Bila aku terjaga je aku dekat atas Storm otw pergi hospital. Cousin aku muka dia pucat gila masa tu. Yelah, muka aku langsung tak nampak apa. Penuh darah. Macam orang pecah kepala kata dia. Then aku ushar kaki aku memang takde rupa kaki dah. Straight je -.- Haha kagum tak? :') Then bila sampai je hospital ramai gila orang keliling aku. Haih terasa pulak famous masa tu --' Then aku diusung atas katil yang ada roda tu terus masuk bilik emergency. Tetttt tamat. *aku tak sanggup imbas kenangan tu.

   
   Hm sedar tak sedar nak sekolah dah kan? Paling kesian dekat budak asrama sekolah aku lah. EH nak mention jugak ke sekolah mana? SMT KUALA KLAWANG, JELEBU, NEGERI SEMBILAN. Ha dah -.- K, aku pulak sekolah dekat rumah jelah. Kaki dah bersimen kan -.- Dapat MC 2 minggu pulak tu. Duduk rumah sampai lebam lah aku. Tu pun doktor kata kalau tak elok jugak lagi kena tambah MC -,- Acano ni? Kesian lah si dia sengsorang dekat sekolah. Kalau tak waktu rehat je lepak sama. Huh :( Korang doakan lah aku cepat elok k? Tu pun kalau korang sayang aku :p 
   
 Setakat ni je kot. Nanti aku update dari semasa ke semasa k. Bye :D




No comments:

Post a Comment